Noutaţi

Banca Națională crește cota de capital propriu a băncilor în activitatea lor operațională„Finanțează” Banca Națională bugetul de stat în detrimentul economiei? Și ce legătură au FMI și băncile comerciale cu asta?Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Octombrie, a.2025Măsuri inflaționiste în condițiile unei inflații ridicate sau așteptarea politicii Stop-and-Go a Băncii Naționale a MoldoveiDr. Sándor Csány: Fiind a patra ca mărime, OTP Bank din Moldova va crește atât organic, cât și prin posibile fuziuni și achizitiiȘi pare să fie un loc, dar se pare că nuScott HOCKLANDER: Pentru mine, perseverența cetățenilor moldoveni nu este doar o lecție învățată, ci și un mare exempluSorin MASLO: „Anul 2022 a fost unul de cotitură pentru Combinatul „Cricova”, cifra de afaceri a crescut cu aproape 25%” Ratele depozitelor – la maximum. Conjunctura pieței sau De ce băncile au nevoie de depozitele persoanelor fiziceValeriu LAZĂR:”Dacă statul astăzi nu va susține businessul, mâine nu va avea de la cine colecta impozite”Aeroportul din Chișinău, oglindă a statalitățiiMăsurile monetare contra inflației nemonetareBăncile, ca punct de sprijin pentru economie: au majorat profitul și se pregătesc de provocările din semestrul II din 2022Ministerul Finanțelor și investitorii de pe piața valorilor mobiliare de stat, la culmile volumului de plasarePiața bancară: emoții și cerere sportită. Nu există panicăEste oare pregătită Moldova pentru consecințele economice al războiului din țara vecinăNe așteaptă hiperinflație? Totul depinde de diagnoza corectă și tratamentul prescrisCe se întâmplă pe piața valorilor mobiliare de stat și ce atribuție la aceasta are Banca NaționalăSectorul vinicol, în prag de revoluție: Legea de profil falimentează întreprinderile?Capcană pentru piața produselor petroliereLászló DIÓSI: Foreign investments come to Moldova due to banking system stabilityCând nu sunt bani de la FMI, emitem VMS! Nikolay BORISSOV: ”Cumpărarea Moldindconbank-ului reprezintă cea mai bună achiziție de pe piața moldovenească, deși e și cea mai riscantă” Jocuri în ping-pong petrolierAnul bancar 2020 – pandemic, profitabilStraniul an 2020: smerenie, revoltă, acceptarea noii realități”Jocurile foamete” ale pieței valutareCum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Christmas maibank meetup: Cum a evoluat aplicația în 2025 și ce urmează în 2026

Christmas maibank meetup: Cum a evoluat aplicația în 2025 și ce urmează în 2026

La maib, transformarea digitală începe cu oamenii. Pe 9 decembrie, la maib park, a avut loc ediția specială Christmas maibank meetup, o întâlnire dedicată dialogului deschis cu utilizatorii aplicației maibank. Evenimentul a reconfirmat importanța implicării directe a clienților în dezvoltarea uneia dintre cele mai utilizate și apreciate aplicații bancare din Moldova.

Discuțiile au vizat experiențele reale și așteptările clienților. Feedbackul colectat în astfel de întâlniri contribuie la simplificarea proceselor, la creșterea clarității și la crearea unei experiențe digitale mai intuitive și mai personale.
Participanții au revăzut principalele lansări ale anului 2025 și modul în care acestea au evoluat datorită sugestiilor primite din comunitate. Totodată, invitații au aflat în exclusivitate direcțiile pregătite pentru 2026, un an în care maib va continua să dezvolte maibank pornind de la nevoile reale ale oamenilor și de la ritmul lor de transformare digitală.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:
Maibank este aplicația construită împreună cu oamenii care o folosesc zi de zi. Pentru noi, dialogul cu clienții este un principiu de dezvoltare. Fiecare observație primită la meetup ne ajută să perfecționăm aplicația și să creăm o experiență digitală în care oamenii se regăsesc cu adevărat. Le mulțumesc clienților pentru deschidere și pentru că sunt o busolă a experienței pe care și-o doresc în aplicația mobilă.”

Atmosfera relaxată, cu spirit de sărbătoare, a creat contextul ideal pentru schimburi autentice de idei. În același timp, întâlnirea a fost și o confirmare a ritmului susținut în care maib își dezvoltă platformele digitale.

Sergiu Groza, Șef al Orchestrei Platforme Digitale la maib:
Maibank a evoluat constant datorită feedbackului direct primit de la utilizatori. Ne ajută să înțelegem unde trebuie să simplificăm, ce putem automatiza și cum putem face fiecare interacțiune mai fluidă. 2026 va fi un an în care vom continua să livrăm funcționalități create împreună cu comunitatea – rapid, orientat spre utilizator și cu impact real în viața de zi cu zi.”
În prezent, peste 860 de mii de clienți folosesc serviciile maibank, iar aproximativ 80% din creditele și depozitele bancare sunt contractate și deschise online, prin aplicația mobilă.
Tu conduci. maib

 

Noutați dupa tema