Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de Ianuarie 31 a.2020Va reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Șoferii microbuzelor din Chișinău cer majorarea tarifului

Șoferii microbuzelor din Chișinău cer majorarea tarifului

Administratorii de la 14 companii care dețin dreptul pentru transport de pasageri pe rute regulate au trimis săptămâna aceasta un demers la primărie și direcția generală transport public și căi de comunicații a municipiului Chișinău cu privire la majorarea tarifelor pentru serviciile de transportare a pasagerilor. Documentul prezintă situația transportului care deservește rutele regulate, precum și argumentele transportatorilor în favoarea creșterii tarifelor. Demersul subliniază că numărul microbuzelor a scăzut din 2014 de 2,5 ori - de la 1950 la 780 de unități. În acest timp, 14 rute au fost desființate, cel puțin 6 altele fiind pe cale de închidere. Există o lipsă mare de șoferi, astfel încât doar 60-70% din transportul necesar iese la linie. Microbuzele funcționează fără amortizare, ceea ce poate duce la dispariția acestui tip de transport public, în timp ce pentru autobuze și troleibuze, pierderile sunt compensate din buget. Administratorii microbuzelor au amintit că în 2014 au trimis la primărie calcule privind necesitatea creșterii tarifelor la 4 lei, în 2015 la 5 lei, iar ultimele calcule, conform metodologiei, arată că tariful ar trebui să crească la 10 lei. În același timp, se subliniază că, dacă tarifele pentru rutele interurbane s-au modificat pentru prima dată în 6 ani, atunci pentru rutele urbane nu s-au schimbat începând cu 2006. Administratorii solicită consiliului municipal Chișinău să studieze posibilitatea stabilirii tarifelor pentru călătoriile în microbuze, în conformitate cu calculele prezentate anterior de transportatorii rutieri. Reamintim că din 2006, la Chișinău, costul unei călătorii cu microbuzul este de 3 lei (aproximativ 15 eurocenți). //17.01.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema