Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de Ianuarie 31 a.2020Va reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

În 2020, pentru întreținerea și reparaţia drumurilor din Moldova vor fi cheltuiți 3,7 mlrd lei, iar alte 5 mlrd lei vor fi atrase sub formă de credite externe.

În 2020, pentru întreținerea și reparaţia drumurilor din Moldova vor fi cheltuiți 3,7 mlrd lei, iar alte 5 mlrd lei vor fi atrase sub formă de credite externe.

Despre aceasta a anunţat președintele Moldovei, Igor Dodon, după ședința tradițională a conducerii de vârf a țării. El a specificat că în Fondul Rutier din acest an sunt prevăzute 2,7 mlrd lei, sau cu 1 mlrd lei mai mult faţă de anul 2019. Banii sunt planificați pentru întreținerea drumurilor naționale şi locale. Astfel, 600 mln lei vor fi direcționate către autoritățile raionale, iar alte 400 mln lei vor ajunge în sate pentru reparația drumurilor locale. Totodată, pe lângă cele 2,7 mlrd lei, Guvernul va aloca încă 1 mlrd lei suplimentar pentru programul „Drumuri bune”. „Astfel, anul acesta vom avea finanțare din surse interne și externe: 2,7 mlrd lei din Fondul Rutier, la care se adaugă 1 mlrd lei pentru programul „Drumuri bune ”, plus încă 5 mlrd lei din surse externe pentru repararea secțiunilor importante ale drumurilor naționale. Un astfel de program ambițios de reparație a drumurilor în Moldova încă nu a fost”, a declarat şeful statului. Potrivit lui Igor Dodon, reparația drumurilor locale în cadrul programului „Drumuri bune” va începe în lunile aprilie-mai. În prezent, în localităţi concrete sunt stabilite porţiunile de drum ce urmează a fi reparate. //27.01.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema