Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de Ianuarie 31 a.2020Va reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Mijloacele financiare necesare pentru reparația și construcția drumurilor din Moldova, planificate pentru acest an și în următorii 2-3 ani, vor fi împrumutate de Rusia.

Mijloacele financiare necesare pentru reparația și construcția drumurilor din Moldova, planificate pentru acest an și în următorii 2-3 ani, vor fi împrumutate de Rusia.

Despre aceasta a anunțat ministrul Economiei și Infrastructurii, Anatol Usatîi, în cadrul unui briefing din 24 ianuarie. El a menționat că este vorba despre un credit în valoare de aproximativ 500 milioane de dolari. Negocierile privind acordarea banilor vor avea loc pe parcursul lunii curente. În special, discuţiile vor fi purtate pentru acordarea primei tranşe din credit în valoare de 1,3 miliarde lei. Ministerul Economiei și Infrastructurii va informa suplimentar despre rezultatele negocierilor. Conform calculelor instituţiei, 1,3 miliarde lei vor fi suficienţi pentru efectuarea tuturor lucrărilor planificate pentru 2020. Potrivit lui Anatol Usatîi, până acum s-au efectuat achiziții publice și au demarat lucrările de reparație și construcție a 184,3 km de drumuri. Bugetul total al lucrărilor este de 2 miliarde 225 milioane lei. În plus, până în primăvara anului 2020, vor fi anunțate licitații pentru repararea și construcția altor 170 km de drumuri. Se preconizează că bugetul proiectului va ajunge la 3 miliarde 565 milioane de lei. Se prevede participarea la licitaţii a companiilor internaționale, din care cauză durata de efectuare a lucrărilor ar putea fi de 2-3 ani. În plus, potrivit informațiilor ministrului, până în prezent, partenerii externi (BERD, BEI, BM, guvernul SUA, etc.) au alocat 630 de milioane de euro pentru reparația și construcția a 800 km de drumuri. Până în prezent, 415 km au fost deja reparați, iar 480 km sunt în desfășurare, dintre care aproximativ 50% din porţiunile de drum urmau a fi date deja în exploatare, însă din cauza unor probleme tehnice și probleme ale antreprenorilor, lucrările încă continuă. Ministrul a dat asigurări că lucrările vor fi finalizate pe parcursul acestui an. //24.01.2020 — InfoMarket.

Noutați dupa tema