Noutaţi

2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de Noiembrie 30 a.2019Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Sfera sociala

La întreprinderea „Calea Ferată a Moldovei” au avut loc percheziţii, 2 persoane fiind reţinute

La întreprinderea „Calea Ferată a Moldovei” au avut loc percheziţii, 2 persoane fiind reţinute

21.01.2020

Potrivit Centrului Naţional Anticorupţie, percheziţiile au avut loc în cadrul a 34 de cauze penale, pornite pentru fapte de corupţie. Potrivit materialelor acumulate, factori de deciziei ai CFM ar fi pus în funcţiune o schemă prin care colectau bani de la însoţitorii de vagoane pentru a camufla neregulile legate de transportarea ilicită de pasageri sau bagaje, dar şi pentru a facilita promovările în funcţie ale unor angajaţi. Astfel, au fost identificate cazuri în care şefii de tren colectau de la însoţitorii de vagoane sume ce variau între 300 şi 1500 de dolari per rută de tren pentru a nu include ...
full text

Restul materialelor

Pagina solicitata este disponibilă doar abonatilor resurselor de informatii InfoMarket:  1 din 591
2 >
ultima