Materialele sectiunii

Agenții de asigurări și agenții bancassurance vor putea să se angajeze în medierea asigurărilor numai după înregistrarea în registrul central.

Agenții de asigurări și agenții bancassurance vor putea să se angajeze în medierea asigurărilor numai după înregistrarea în registrul central.

Acest lucru este prevăzut în Regulamentul privind Registrul agenților de asigurări și al agenților bancassurance, care a fost publicat în Monitorul Oficial și a intrat în vigoare la 10 iunie. Regulamentul stabilește condițiile, termenii, procedura de înscriere în Registrul agenților de asigurări și al agenților bancassurance, care este menținut de autoritatea de supraveghere. Se prevede că agenții de asigurări și agenții bancassurance se pot angaja în medierea asigurărilor numai după înregistrarea în registrul numit. Registrul va conține următoarele informații: pentru persoane fizice - numele de familie, IDNP, adresa de domiciliu, datele de contact, seria, numărul, data eliberării unui certificat de calificare profesională în domeniul asigurărilor, clasele de asigurare pentru care se efectuează medierea etc .; pentru persoane juridice / agenți bancari - IDNO, nume, locație, capital autorizat, date de contact, transfer de funcționari, serie, număr, data eliberării certificatelor de calificare profesională în domeniul asigurărilor, clase de asigurări etc. Pentru înscrierea în Registru, agenții trebuie să depună la CNPF o cerere și un set de documente aprobate. Se preconizează că CNPF poate refuza înregistrarea în registru și are, de asemenea, dreptul de a suspenda înregistrarea agenților (de până la 6 luni) și de a exclude agenții de asigurare și agenții bancassurance din registru. Taxe pentru examinarea cererilor de înregistrare și emiterea confirmării de înregistrare CNPF va stabili un act de reglementare separat.// 11.06.2019 — InfoMarket.

Noutați dupa tema