Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 30 Aprilie, a.2020Oamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Stratolaunch, cel mai mare avion din lume, a trecut de primul zbor/ Este proiectat să transporte trei rachete sub aripile enorme şi să lanseze sateliţi

Stratolaunch, cel mai mare avion din lume, a trecut de primul zbor/ Este proiectat să transporte trei rachete sub aripile enorme şi să lanseze sateliţi

Stratolaunch, cel mai mare avion din lume, o aeronavă uriaşă cu şase motoare, cu cea mai mare anvergură a aripilor din lume, a efectuat primul zbor la finele acestei săptămâni, informează Business Insider.

Avionul cu fuselaj dublu s-a ridicat de la Mojave Air and Space Port, la 70 de mile nord de Los Angeles. Proiect finanţat de miliardarul Paul G. Allen, unul din partenerii lui Bill Gates la fondarea Microsoft, Stratolaunch se străduieşte să fie un concurent pe piaţa aeronavelor care lansează sateliţi.
Avionul este proiectat să transporte trei rachete, sub aripile enorme, cu o anvergură de peste 117 metri, mai mare decât a oricărei alte aeronave. La o altitudine de 10.000 de metri, rachetele sunt eliberate, îşi aprind motoarele şi vor urca în spaţiu.
Allen a fondat Stratolaunch Systems Corp în 2011, după ce a finanţat şi SpaceShipOne, lansată în 2004, devenind prima rachetă privată.
După moartea lui Allen, în octombrie 2018, Stratolaunch a renunţat la planurile de dezvoltare a propriului său tip de motor de rachetă şi a unei familii de vehicule de lansare, concentrându-se în schimb pe avionul gigant.
Aeronava Stratolaunch a ieşit din hangarul din deşertul Mojave pentru prima dată în mai 2017 şi a efectuat teste la sol, inclusiv rularea pe o pistă la viteze apropiate de decolare. Acţionat de acelaşi tip de motoare utilizate de Boeing 747, avionul este proiectat să decoleze cu o greutate maximă de 500 de tone. Fuselajele sale gemene au 72 de metri lungime.
Liderul precedent al anvergurii aripilor a fost avionul lui Howard Hughes cu opt motoare H-4 Hercules, numit Spruce Goose.

Mediafax.ro

Noutați dupa tema