Noutaţi

Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de 31 Octombrie, a.2020Cum să îmblânzim lichiditățileVeaceslav IONIȚĂ: Guvernul a omorât businessul, dar a cochetat cu populațiaÎn ce măsură poate fi combinată grija pentru sănătatea națiunii și veniturile bugetare de la viciiOamenii și businessul: Selecția naturală și nenaturalăAlexandru BURDEINÎI: Să fii etic în afaceri devine vitalValeriu Lazăr: Cea mai neinspirată decizie acum este să concediezi oameniiVa reveni Moldova la reglementarea de stat a prețurilor produselor petroliere?Marin CIOBANU: Noi creăm oportunități pentru dezvoltarea businessului în Moldova și nu doar în zonele economice libere2019: trei pași înainte, doi pași înapoi Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali "Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

ORA DE VARĂ 2019: Şase sfaturi pentru un somn mai bun, la trecerea la ora de vară

ORA DE VARĂ 2019: Şase sfaturi pentru un somn mai bun, la trecerea la ora de vară

Prezentăm mai jos şase sfaturi pentru un somn mai bun, menite să ajute corpul să se acomodeze cu trecerea la ora de vară, care va avea loc în noaptea de sâmbătă spre duminică, potrivit express.co.uk.
PĂSTREAZĂ RUTINA DE SOMN NORMALĂ
Trecerea la ora de vară este uşoară dacă rutina de somn nu este schimbată brusc. Astfel, ceasul biologic nu este dat peste cap.
Dacă eşti afectat de pierderea unei ore de somn, trebuie să îţi modifici obiceiurile de somn cu câteva zile înainte de trecerea la ora de vară. Aceste schimbări pot fi făcute prin culcarea şi trezirea cu 15 minute mai târziu decât în mod obişnuit, pentru câteva zile, pentru a acomoda treptat corpul cu diferenţa orară.
EVITĂ LÂNCEZEALA ŞI SOMNUL NEREGULAT
Statul prea mult în pat şi somnul neregulat dereglează ceasul biologic. Acestea îi permit corpului să rămână treaz la ore care, în mod normal, sunt rezervate pentru odihnă.
Dacă eşti obosit în timpul zilei, nu trebuie să dormi, deoarece acest lucru îngreunează adormirea în timpul nopţii. Trebuie să îţi ţii mintea ocupată când simţi oboseala, deoarece aşa se păstrează rutina normală de somn şi se reglează ceasul biologic.
MEDITEAZĂ
Dacă te chinui să adormi, poţi încerca să meditezi. Acest tip de exerciţii te ajută să uiţi de ceea ce s-a întâmplat în timpul zilei şi îţi pregăteşte mintea şi corpul pentru odihnă.
SCHIMBĂ CEASUL ÎNAINTE DE CULCARE
Este un lucru valabil pentru dispozitivele care nu trec în mod automat la ora de vară, iar modificarea poate ajuta mintea să se relaxeze. Astfel, îţi induci starea de oboseală şi eviţi o potenţială confuzie pe timpul dimineţii, deoarece nu mai există ceasuri în casă care să arate ore diferite.
INSTALEAZĂ JALUZELE CARE BLOCHEAZĂ LUMINA
Ceasul biologic este reglat de ciclul luminii - întuneric. Acest fapt îţi poate cauza probleme de somn odată cu trecerea la ora de vară, deoarece nopţile devin mult mai luminoase. Confuzia poate fi evitată prin cumpărarea unor jaluzele care blochează lumina, care asigură întunericul în dormitor şi îi induc creierului ideea că a venit ora de culcare.
NU TE ÎNGRIJORA CĂ PIERZI ORE DE SOMN
Îngrijorările referitoare la pierderea orelor de somn te pot menţine treaz în timpul nopţii, deoarece ideea se joacă cu mintea ta şi te face să te gândeşti continuu la faptul că nu poţi să dormi. Poţi accepta pur şi simplu ideea că există zile în an în care pierzi din orele de somn sau în care nu poţi dormi şi astfel vei scăpa de griji, având un somn mai bun.

Mediafax.ro

Noutați dupa tema