Noutaţi

Plamen MILANOV: Datorită loteriei, într-un singur an, în Republica Moldova au apărut 13 milionariVictor ȘUMILO: În 2019, vânzările automobilelor hibride au depășit vânzările automobilelor pe bază de carburanți tradiționali Datele privind activitatea băncilor comerciale din Republica Moldova la data de Septembrie 30 a.2019"Padure fermecată". Principalele evenimente din 2018 Camioanele vor putea traversa mai rapid frontiera moldoveneascăCu privire la "a doua venire" și controlul asupra sistemului bancar din MoldovaPrivatizarea Air Moldova: 2000 vs 2018. De găsit 10 diferențe!Șeful oficiului USAID în Moldova, Karen Hilliard: ”Promovăm ideea că vinificația și piața turistică sunt un tot întreg”Tainele pieței valutare moldovenești - 201715 ani ai businessului leasing în Moldova: spre extindere prin diversificareLeul moldovenesc vs Geopolitica. Ce spune cursul valutar despre autorități, business și procesele mondiale 10 ani de la începutul construcției terminalelor Trans – Oil în portul Giurgiulești200 mil USD din buzunarul consumatorilor pentru executarea directivelor europene?Pe cine apără noua redacție a legii privind comerțul intern?Piața VMS 2014 – 2016: Ministerul Finanțelor calculează pierderile, investitorii – veniturile Nimeni nu va fi scutit și fiecare va plătiO încercarea atentă de traversare a zonei moartePiața VMS: Ministerul Finanțelor este în goană după bani, investitorii – după profit. Și unii și alții trebuie să fie pregătiți pentru orice. Banii care pot fi spălați...Fenix cu capital arabIndicatorii macroeconomice de baza in MoldovaZilnic: Cursul de schimb valutar la toate bancile comerciale din MoldovaZilnic: Pretul PECO

Decizia financiară luată de Facebook care va supăra comunitatea „influencerilor” de pe Instagram

Decizia financiară luată de Facebook care va supăra comunitatea „influencerilor” de pe Instagram

Persoanele cu mulţi urmăritori pe Instagram vor putea, în curând, să vândă direct în aplicaţie produsele pe care le promovează, după ce Facebook, care deţine Instagram şi Whatsapp, a declarat în această săptămână că viitorul cumpărăturilor va depinde de creatorii de conţinut online, informează BBC.

Promovarea şi vânzarea produselor prin intermediul aşa-numiţilor „influenceri” nu este o practică nouă. Cu toate acestea, societatea începe să fie reticentă în a primi recomandări din partea persoanelor care devin „avizate” în diverse domenii, strict prin prisma faptului că sunt faimoase.
„Cele mai bune reclame construiesc singure o întreagă cultură în jurul lor”, spune Grant McCracken, antropolog, cunoscut pentru sfătuirea unor companii precum Netflix şi Ford în domeniul culturii şi al comerţului.
În „Outliers”, cartea publicată de Malcolm Gladwell în 2008, acesta transmite faptul că durează 10.000 de ore pentru a deveni expert într-un domeniu. „Devenim experţi în acest gen de cultură foarte repede, având în vedere orele petrecute în faţa televizorului”, spune acesta. Având în vedere culturalizarea şi accesul foarte uşor la informaţii al populaţiei, marketing-ul „leneş” are mai multe şanse de a fi ridiculizat de consumatorii inteligenţi.

Această mişcare a Facebook de a intermedia, prin aplicaţii, vânzările companiilor este percepută într-o zonă gri, de către „influenceri”. „Totul va părea a fi o reclamă, ceea ce va duce la o lipsă de încredere din partea urmăritorilor, însă avantajul este că orice produs promovat va fi mai uşor de achiziţionat”, susţine Georgie Clarke, care promovează produsele pe care le foloseşte, pe social media.
Promovarea pe social media a ajutat la crearea primului miliardar în urma acestor activităţi, potrivit Forbes. Kylie Jenner, care are 133 de milioane de urmăritori pe Instagram, şi-a consolidat averea în mare parte datorită propriului brand de produse cosmetice, pe care le promovează pe platformă. Acest statut garantează că lucrurile continuă să fie promiţătoare pentru creatorii de conţinut? „Nu se va termina mâine, dar cred că ne putem aştepta la un declin”, este de părere antropologul Grant McCracken.

Mediafax.ro

Noutați dupa tema